When in Rome

Har precis kommit hem från bion. Jag var och såg filmen When in Rome, med Malhin och Anja, en kompis till Malhin. Det var jätte kul!!! Hahaha, som jag skratta. Den var liksom lagom sliskig romans films aktig, om ni fattar vad jag menar. Vissa delar var ju så kul! Så den rekomenderar jag. Och vi åt även på Mel´s drive in innan bion. Det är ett av mina favorit hamburgarställen. Deras hamburgare är så god och så får man alla ingredienserna på en talrik och så får man själv välja vad man vill ha i hamburgaren. För man får allt men man kan blanda det hur man vill. Det är skit bra, för jag har ett konstigt kontrollbehov av att ketchupen och senapen måste vara på olika sidor om köttet och jag måste fördela det jämt! Jag vet inte varför men annars så smakar det inte lika gott... töntigt eller vad! Och jag fick min andra amerikanska taxi tur idag. Anja skulle ta taxin hem så vi följde med i den och så hoppade vi bara av på vägen. Så vi behövde inte ta den jobbiga bussen...
Nu ska jag sova, har mycket att göra imorgon!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0