Walnut Creek

Blev at jag gick till College igen denna dag.. alltså i bland är det drygt.. Men sen så åkte jag ut till Walnut Creek en stad som ligger utanför San Francisco för att möta Megan igen! Det var jätte mysigt där ute och det är alltid varmare där vilket är skönt. Inte för att det är jätte kallt i SF men några grader till är alltid bra. Så jag hoppade av på tågstationen och sen därifrån så åkte jag en kul bus/spårvagn till centrum. Mötte upp Megan på Ross där hon hade vandrat runt i 3 timmar redan! Haha, sån åt vi på min FAVORIT resturag, Fresh Choice. Man kan äta hur mycket man vill av allt! De har en egen mjukglass maskin och soppor, pizza och pasta mm. MUUMS säger jag bara! Sen så gick vi och tittade runt bara. Det är en riktig rikemans stad! Alla som man såg hade fina bilar och såg ut som riktiga brats!

Världens trevligaste busschafför!



















LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0