Tur???!!!!

Alltså i bland har jag sån jävla otur! Jag var ute och sprang idag. Och så efter halva rundan så ser jag en fet brun kladdig fläck uppe på låret,  jo vist jag har sprungit in i FÅGELBAJS! Jag låste ha lyckats springa raktunder den med mit ena ben! Lite pinsamt var det ju, för det var en ganska stor klutt som fåglen hade pressat ut. Nog om bajs! Jag har haft lite spa dag idag. SÅÅÅ skönt, och i kväll så ska jag ut och gå med Malhin så det blir mera motion. Det gillar vi! Nu ska det ätas, för det har jag inte gjort på några timmar!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Daddy

Det bukar annars betyda tur och inte otur,

med lite fågelspillning.

Vänta och se!

2010-02-03 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0