Torsdagen den 11 februari

Då var ännu en dag över. Och idag har jag inte alls gjort så mycket... Det märks för jag bloggar och det gör jag bara när jag har tråkigt eller lite överflödigt med tid. Hahaha, tråkigt men så är det. Det är ju inte så att jag vill sitta vid datorn än vara ute och hitta på något! HA! Och det är tur, för då hade jag ju varit as tråkig! 

Men nog om inget.. Idag så var jag på College igen och det är faktiskt kul där. Vi gör inte så roliga övningar men det blir liksom lite miljöombyte och man får träffa andra mänmiskor. Och läraren är rätt så rolig. Men alla de gammla börjar gå mig på nerverna! Så jag försöker att tänka bort dom. Hehe...  Så vad har jag mer gjort idag... jo jag har umgåtts lite med Marina och Lea under lunchen och sen gick jag hem och jobbade. Det var en lung och skön dag idag, en riktigt bra dag! 

Och nu har jag slutat och sitter här och ska nog se på en film..


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0