Söndag

Det blev en väldigt bra dag igår men ändå lite underlig. Åkte downdown med Marina och Lea och gick rund och kollade i lite olika affärer bara. Har ni någon gång betalt något med bara mynt! Det är väldigt kul. Det kostar 2 dollar att ta bussen här i San Francisco men jag hade inga sedlar så jag fick betala med mynt. Och saken var den att jag hade ca 75 cent i en centare. Så det tog as länge för mig att betala! Bussen fick börja köra för att jag tog så lång tid. haha, det var dagens roligaste! Marina och Lea satt och skrattade åt mig hela tiden. 

Köpte mig ett nytt svart nagellack, för jag hittar inte mitt andra.. och jag behövde ett nytt!! Jag har letat som en dåre överallt men hittar inte det så jag gav upp. Haha, jag var bara tvungen att prova det så jag stod på en bak gata bakam gallerian och målade dem! Sen mötte vi upp Malhin och åt frozen yoghurt 2 gånger, hehe :)

Såg filmen Dear John igår och jäklar vad jag grät, pinsamt men så var det... den var jätte bra. Jag har inte gråtit så mycket på evigheter... inte änns Titanic får mig att gråta så mycket. Och då måste jag tilläga att det är den värsta bölfilmen jag har sett. Dear John bara rörde runt i mig och jag bröt nog ihop lite med i slutet.. det hade nog med att göra så många olika saker, för filmen bara kändes så nära på något sätt... 
Vi satt och tittade och Alla grät utom Marina?! Vad är det för fel på hennne!!! Om ni gillar romantiska filmer som man gråter till så är denna ett måste! Så den kommer att få en plats i min filmlåda. Och Channing Tatum är helt perfekt som John och ursnyg!

Visste ni att Amanda Seyfried sjunger i filmen? Hon sjuner en jätte fin åt som jag siter och lyssnar på nu.
Den heter Little house, så lyssna på den!



LOVE


Kommentarer
Postat av: Malhin

Åååh fan att filmen var bra! Och låten är jätte fint :') Lyssnar också på den nu ;)

2010-02-08 @ 22:03:13
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0