Resten av veckan..

.. Har varit lugn. Har inte hittat på så mycket, bara träffat tjejerna på kvällarna och igår ( Fredags ) Så satt vi faktiskt hemma! Ingen bio. Men det är rätt skönt faktiskt för man behöver vila ibland, hehe. Så idag så blir det ännu en lugn kväll. Ska fortsätta att läsa min bok som jag har lånat av Lea, The last song av Nicholas Sparks. Ni vet han som har skrivit Dear John och The notebook. Jag är bara på kapitel 4 än så länge men jag gillar den redan. Marina och Lea och Malhin har redan läst den och de älskar den!

Boken kommer ut som film om någon månad så jag vet ju i stort sätt vad den handlar om redan. Men det gör inget, för det känns som om detta kommer bli min nya favorit bok!
Så nu ska jag fortsätta läsa i den!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0