Lördag morgon

Det blev en tidig morgon för min del idag. Gick upp kvart i 9 och gick ut och sprang en runda. Härligt! Tog en lång varm dusch och åt en härlig frukost. Kan det bli en bättre morgon? Sen Skypade jag med mamma och pappa i en timme om allt möjligt. Kul med lite uppdateringar, jag har haft så sjukt mycket att göra den senste tiden så jag har inte skypat med dem på länge. 

Nu sitter jag och lyssnar på min favorit låt, har lyssnat på den 300 gånger enligt Itunes! Move Along med The all american rejects. Bra bra, väntar på att Marina eller Malhin ska höra av sig så att vi kan träffas. Det blir nog en lungn helg för vissa tyskar ändrar på planerna hit och dit..!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0