Helgen som var.

Då var det ny ny vecka, måndagen avklarad och februari! Känns så skönt att det är februari, för då vet man att det nästan, snart, om en stund, bara veckor ifrån att var "vår" :D åhh, vad jag blir glad när jag tänker på det!!! :D Jag har svårt för månaden januari, den är bara så dryg och meningslös. Den känns som en bakfylla från nyår som aldrig tar slut. Bara vinter rakt igenom och det händer ingenting.

Men nu till det positiva om 9 dagar så har jag varit borta i ett halvår! OMG!! ursäkta om jag skryter men hur sjukt är inte det! Och jag har inte hemlängtan längre! Det kommer kännas konstigt att komma hem igen. Nu har man van sig vid vardagsrutinerna som man har här och språket och kulturen. Sen när man kommer hem så blir det helt annorlunda men ändå det samma vanliga. Åh härligt!

Nu till det jag faktiskt tänkte blogga om, HELGEN! Den var kul, jobbade lördagkväll så det blev bara att jag gick hem till Marina efteråt. Lea och Malhin var på bio och när de kom tillbaka så satt vi bara och segade. Marina pluggade spanska?! Jag och Malhin halvsov framför tv:n och Lea satt med sin dator. Så såg min kväll ut. Men på söndagen blev det andra bullar! Jag skulle egentligen gått på dejt! hahahaha, men jag kände mig faktiskt lite krasslig i halsen så jag hoppade över det. Så jag och Malhin åkte downtown och åt oss runda o goa, eller rättare sagt bara jag. Malhin har ju blivit duktig med att inte äta onyttigt. Sen mötte vi Lea och gick och såg Daybreakers på bio. Den var väldigt blodig! Men det var inte jätte dålig eller jätte bra, bara ett kul tidsfördriv.

Det var nog det mesta som är värt att veta. Nu ska jag sova, för jag ska ut och springa imorgon så jag måste vara utvilad!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Daddy

Ha ha... krasslig i halsen!

Hoppas löpningen gick bra?

2010-02-02 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0