Fredag kväll..

..är det just nu. Klockan är snart 10 om ni ville veta! Så här kommer en uppdatering om vad jag har gjort idag. Först så jobbade jag imorse och fixade lite. Hade inte någon lektion idag för det är någon helgdag idag, eller något sånt. Så det utnyttjade jag och Marina som åkte Down town och "shoppade" lite blev inte så mycket slösande för jag är ju ekonomisk nu! Men jag åt på panda express och Icebee i alla fall. På panda så får man en lyckokaka varje gång man köper mat där och idag stämde min så jäkla bra! Det stod " You need to look over our exercise routine" Dvs, du behöver se över din träningsrutin! Hahaha, sjukt ballt för idag så skippade jag nämligen min spring runda på grund av lite lite lite regn! Kan det bli läskigare.

Såg precis klart filmen, Step up med Channing tatum. OOOOH! vad den filmen är braaa!! Älskar den. Kände för att se på mina sv. filmer som jag har med mig. Och jag hittade massa bra, exempel: She´s the man, John tucker must die. Sjukt roliga är de filmerna! Hehehe




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0