Återblick..

Fredag fredag fredag! Och jag är på toppen humör!!!! Har haft en mycket bra dag idag. Har fixat med olika saker och röjt undan i mitt rum, så jag har varit effektiv som attans idag :) Och så fick min kusin en bebis idag! Så kul att se bild på honom, han var sååå söt! Så Grattis till er!

Jobbar kväll nu.. klockan är 21:25 och barnen sover så det blir att jag sitter här med bloggen och Facebook. Och jag hittade nyss en jätte gammal bild på mig och textil tjejerna från när vi festa ihp första gången i ettan. Det var i november hemma hos Malhin i Åhus. Kommer ihog den kvällen som om det var i går! Jag var as trött och ville sova på golvet och Mimi ville slå ner en brug på Grand och Malhin bar iväg henne! Hahaha, minnen!

Så här såg jag ut 2006! Ser ni mig i mitten?!


Här har vi en annan gruppbild med nästan alla tjejerna från 2009! Jag i mitten igen!
Denna bilden är min favorit bild på oss tjejer, den kommer att sparas lääänge <3



LOVE


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, ja det har hänt en del med oss som sagt!! :P

2010-02-06 @ 18:50:39
URL: http://erdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0