AJ!

Idag har jag lite svårt att röra mig! Jag har träningsvärk i mina ben och magen. Det är nog för att jag gick ut och tog en extra vandring med Malhin igår. Så det blev 40 minuter till av träning. Men det är bra! Idag så var jag på college igen, vi hade prov. Man skulle bara kryssa i rätt svar på frågorna så det var inget svårt. Bara läsförståelse. Så jag gick efter en halvtimme. Och jag GICK till college idag så jag sparade 2 dollar och fick motion! För jag måste spara pengar till Hawaii i sommar. För vi måste boka och betala snart, tror att vi måste göra det i slutet av februari. Fy vad jag längtar tills vi ska dit!! IIH! Tänk vad skönt att ligga på stranden och sola varje dag. Jag saknar värmen från LA och solen... Men det börjar bli mera vår här i San Francisco nu. Runt 15 grader har vi, men jag vill att det ska varmare! Men det kommer väl, för om några veckor så är det mars!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Malhin

hahahahaha "om några veckor är det mars" :P det är blev ju precis februari! hahah men det är ju sant ändå, februari är så kort!! :P

2010-02-04 @ 05:28:47
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja,du Sara här är det allt annat än vår snart.

mycket snö,kallt blåsigt.

Fy vad mycke vinter vi har.

Jag ska ta bilder så du får se vad du inte fick missa.

2010-02-04 @ 12:29:36
Postat av: Nic

Haha tränar sara? dagens chock, kommer ihåg när jag köttade på gymmet och så satt du på golvet och kollade på med ett choklad i högsta hugg ;)

Och klaga inte på era 15 grader vi har typ -15 (och jag överdriver inte!!!) precis som din mamma säger så har vi riktigt mycket vinter här, känns lite överdrivet haha det är ju trots allt snart mars eller vad hur var det? hahah <3

2010-02-04 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0