6 månader

Idag är det exakt ett halv år sedan jag stod på Kasterup och sa hejdå till min kära familj. Jag fattar inte att tiden har gått så fort. Det är ett halv år, sex månader, 26 veckor eller 182 dagar sedan jag lämnade sverige. Sjukt, men har man klarat sig så här långt så ska det fan gå att vara här i ett år. Just nu så har jag ingen hemlängtan, så det är skönt. Men man saknar vissa saker, som typ svensk mat, visa dofter och sånt. Typ igår luktade jag på barnens blommor och det luktade exakt som våra rosor hemma i trädgården. Härligt!

Så vad har jag gjort idag då, jo jobbat som vanligt och så gick jag till College. Hahaha, typ dagens roligaste. Jag gick till klassrummet och satte mig ner, jag var precis i tid. Så jag kollade om jag såg Lea men det gjorde jag inte så jag satte mig brevid någon tant.Så jag tänkte att Lea nog jobbade. Men sen när det var typ 20 minuter kvar av lektionen så hör jag Lea viska till mig! Då har hon suttit 4 platser brevid mig och inte sett eller hört mig komma in i klassrummet! Och jag hade inte märkt henne heller! haha, fan vad vi skrattade.

Nu sitter jag här i sängen, har precis vatt hos Lea och träffat tjejena, trevligt var det. Jag trodde jag hade bra lokalsinne men nej det har jag nog tappat. Jag gick runt i 20 minuter och letade efter Leas hus. Och så var det jätte nära tågstationen. MMM, bra jobbat sara! nhee.. Men som tur var fick jag mat av Lea så jag blev glad igen!! Jösses vad gott det var. Hon kan verkligen laga mat. Jag åt massor! Så nu har jag fått mat för en vecka! Skojja!

Nu måste jag sova, God Natt!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0