Vad gör man när skon klämmer?!

SKRIKER!!...... mmm kul!

Idag har det varit en lite jobbigare dag men va fan alla kan ju inte vara poå top hela tiden. Desutom så regnade det idag och det suger! Det finns inget tråkigare än San Francisco regn. Jag hade eftermiddagen ledig så jag hade lite ledig tid. Kollade på lite presenter och satt på ett café och åt massa gott och givetvis iste.... mums. Och sen gick jag hem och kollade på aftonbladets hemsida, vilket jag gör då och då bara för att uppdatera mig lite. Lite kul att se vad som händer i lilla sverige. Jag läser att en kommun vill att en familj ska flytta för att de vill åt tomten. Det är sådant som kommer med i tidningar. Medans här i USA kommer inte alltid mord med i tidningarna. Skillnad på länderna eller vad! Ååh jag saknar lilla sverige ibland... men bara ibland!

Hittade denna härliga bilden! Det är från när vi tjejer träffades hemma hos Malhin. Dock är inte alla med på bilden!
<3




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0