Dåliga föräldrar eller vad!!

Söndagarna är nästan alltid soliga och varma har jag märkt. Jätte skönt, så jag och Malhin gick och satte oss i parken och fikade lite. Vi hade jätte trevligt och vi stirrade på alla konstiga människor som var i parken. Bland annat så såg vi 3 par vuxna människor runt 30-35 kanske. Och så hade de med sig sin lilla son på runt 3 år. Fy vad dåliga föräldrar! De såg ut som uteliggare var fulla och satt och rökte på. MED DEN LILLA UNGEN BREVID DEM!! Det ena paret snackade om hur man skulle slåss medans de andra satt och blandade sprit Och ungen sprang runt! Men Hallå bra uppväxt den killen kommer få då!




Sen kom Emma in till SF, hon bor utanför i Danville. Så jag han träffa henne i typ 30 minuter innan jag skulle börja jobba! Sen när barnen sov så kom Malhin hit och vi satt ute i vår bubbelpool i typ en timme! AS NICE!!!
Så det blev en härlig söndag!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0