Torsdag igen

Min dag hittills har varit gaska gå händelselös faktiskt. Men ändå en bra dag. Träffade Agata igen på college. Hon är också au pairfrån Polen, bor lite längre bort i SF bara. Så vi satt och snackade genom hela lektionen om allt möjligt! Så jag fick reda på värdens sjukaste grej. Polens president och massa viktiga människor dog i en flygolycka för inte så länge sedan. Hur sjuckt är inte det!? Alla dog och nu måste de hitta massa ersättare och sånt. Man vet ju att folk dör i olyckor men det känns konstigt när "viktiga" människor gör det. Hur tragiskt är inte det. Jag satt där och tyckte sjukt synd om honom.. och jag är inte äns polak! Konstigt..

Nu ska jag snart träffa Malhin. Vi ska väl göra något kul som vanligt, vet bara inte vad det blir!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Nicole

Meen va? Har du missat det haha det hände ju för typ två veckor sedan finns det inga nyheter på andra sidan atlanten eller?

2010-04-23 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0