The Pretty Reckless

Hela dagen har jag gått och lyssnat på två låtar om och om igen! Det är låtar från The pretty reckless, Bandet som jag nämnde igår. As balla, gillar de skarp. Alla Taylors haters kan bara sänga sig i väggen för hon kan sjunga och hon gör det fan med attityd. Det gillas. Rock on bitches! Säger jag bara! Haha
Never was a girl with a wicked mind, but everything looks better when the sun goes down..

Så nu sitter jag hemma hos Malhin medans hon jobbar.. Jag sitter och lyssnar på låten Zombie... hääärligt!

Jag har fortfarande inte hittat min slad till kameran. Så går det när man snabbstädar i panik innan städerskorna ska komma och dammsuga mitt rum!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0