The Acadamy of Science

Det är ett coolt ställe här i San Francisco. Det är typ som Universeum i Göteborg. De har levande djur inomhur och en mini jungel och en undervattensvärld, där man bland annat kan klappa sjöstjärnor. När jag jobbade lördags så gick jag dit med barnen. Jag hade det jätte kul! Det var första gången som jag var första gången som jag var där så det var coolt. Jag vet att Malhin och Lea har tagit sina barn dit massor av gånger så det var kul att äntligen få komma dit!
Jag klappade 3 sjöstjärnor och jag provade på hur det känns när en anakonda klämmer ihjäl sitt byte och jag kände hur det känns när en ål är elektriskt! RESPEKT ELLER VAD!!! haha!

Jag har bara några bilder för min kamera OCH mobil dog efter typ en halvtimme!




Ser ni fiskarna! Där var en FEEET fisk som var typ 1.5 meter lång och helt svart!
Läskig var den med!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0