Sunday bloody sunday!

Au pair mötet igår var helt okej. Vi träffades och satt och solade och lekte några lekar. Det var inte så många som kom och det var faktiskt skönt. Sen så gick jag och Malhin till Stow Lake. Det är en liten sjö mitt i Golden Gate parken. Där så hyrde vi en trampbåt i en timme. Haha, det var kul!!! Vi var inte de snabbaste på att trampa men vi hade race med några ankor och vi vann! Vi såg sköldpaddor med, så söta de var.
Men FYYYYY vad svettigt det var igår! När vi satt på "mötet" så höll vi på och dö av värmeslag allihopa. Fast hellre det än att frysa.

Sen så åkte ci downtown och åt på Mel´s drive in. Hamburgare igen! Gott gott, och så blev det bio på kvällen. Vi såg The last song, ååååååååh, vad snyfftig film! Men den var jätte bra. Fast det var rätt så mycket som inte var med i filmen som är med i boken. Men det varade ändå i 2 timmar så den hade blivit alldeles för lång annars. Den rekommenderas!


VEM HAR ÄTIT UPP MIN SLADD TILL KAMERAN!!! JAG KAN INTE HITTA DEN som vanligt!!!!


LOVE

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sara det är kanske en god idee att städa lite,ibland kommer det fram saker som man inte hittade innan!!!:):)puss på dej ha det bra !!!

2010-04-20 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0