Solnedgången vid stranden

Jag och Malhin åkte ut till standen för att titta på solnedgången... Tror ni inte då att det var målningt där ute! Så vi såg ingeting. MEN Fy jag såg den roligaste dansen någonsin! Brevid oss så stod det en kille och danade eller vad han nu höll på med. Vi höll på att dö av skratt där ett tag! Han brydde sig inte om att folk såg hans dans/areobics! Så jag gjorde en liten film av honom, för detta måste visas för världen! Så jag ska bara klippa till den och lite sånt innan den hamnar på bloggen. Så det gjorde inget att vi inte fick se solnedgången... En annan gång så!

Och idag har vi fått tillbaka pengarna från vår Hawaii resa som vo bokade och sen avbokade pga fel flygtider. Så idag kan vi boka om den!!!! NU JÄVLAR!
Så jag känner på mig att det kommer att bli en bra dag idag. Jag ska kilppa mig, äntligen. Har inte gjort det det senaste halvåret... uuups! Och sen boka om Hawaii och sen ut med alla tjejerna för Lea Fyller 21 imorgon, men då jobbar hälften av oss så vi ska fira lite idag och lite imorgon och lite på söndag!!!!

BTW, Jag har en plan.... den kommer inom en snar framtid! Heheh!

Den dansande killen!

Ser ni så ljust mitt hår har blivit tack vare Florida!


Det kom 2 pelicaner flygandes. Jag försökte fota dem för de är rätt coola birds!, men de var för snabba..




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0