Regn...

Idag har det varit skit väder halva dagen och ännu mera skit väder andra halvan av dagen.. Så faaaan vad skön det ska bli att åka på fredag, 29 grader varmt, sol och ett hus på stranden!
Såå idag började jag packa alla kläderna. Och det var tur att jag gjorde en lista för jag höll på att glömma bikinin. Hur kul hade det varit liksom!  Och jag tror att jag kommer att få plats med allt skit som ska med och som jag inte kan leva utan. Så det är bra, mycket bra faktiskt.
Jag har även lagt över en massa bilder från min kamera till datorn. Så att jag kan leka papparazzi. Heehee.

Hittade lite från aupair mötet föra månaden. Men Marina har fortfarande de bästa bilderna, måste få dom av henne snart!









LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0