Nu är jag hemma!!

Kom hem från en helt underbar vecka i florida! Det var sol och bad som gällde alla dagar. Det kommer inlägg om det sen när jag har laggt över alla bilder från kameran. Så idag blev det en lugn dag. Jag, Malhin och Lea såg på Titanic. Jag är en riktig bölgris när jag ser den!!! Sist vi såg den så var det likadant. Jag och Malhin sitter och snyftar på samma ställe varje gång medans Lea bara sitter som helt vanlig och stirrar. Värsta poker facet!
Jag fattar inte att vissa människor inte reagerar på sånt. Gråtfilmer i allmänt är ju rätt vanligt och vi 4 tjejer har ju sätt rätt så många. Vi andra på biografen sitter och gråter medans Marina och Lea bara sitter helt vanligt. Jag tror bara jag kan komma ihåg en eller två gånger jag har sätt de gråta till någon film. Konstigt!

NU sitter jag och uppdaterar mig på internetfronten. Har inte haft datorpå en vecka. Hur fan kan man leva utan det?!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0