Nemen...

VAD E DET JAG SER!!!




Hahahahaa, En au pair som har en ledig stund och som inte var vad hon ska göra!!!
Idag har jag vatt ledig såhär långt. Klockan är nu snart halv 3. Så jag passade på att gå till College så att jag kan få mina timmar! Alltså idag tog ryssarna hem priset i värst engelska. Två tanter försökte fråga/förklara jag vet inte vad, om att man kan säga dad istället för father.  Men dom snackade om dead och death med så ingen fatta något!! Och när de ryska tanterna snackar så låter allt likadant.. Så vår stackars lärare fattade inget och inte vi andra heller som vid detta laget hade börjat skratta! Men tillslut så kom vi fram till att ja självklart kan man säga dad istället för father!
Usch att det kan ta 10 minuter att reda ut det!


LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0