Meeen EEEUH!

Nu sitter jag hemma hos Malhin, hon städar och jag bloggar, rättvist! Hehehe. Slutade tidigt idag så jag åkte downtown för att köpa en födelsedagspresent till ett av barnen. Alltså, jag är inte bra på att köpa presenter. Jag får beslutångest och kan aldrig bestämma mig. Idag stod jag och valde mellan ett spel och några böker. Jag köpte två böcker men jag är inte helt säker på om jag vill ge honom böcker... Jag får väll vänta och se om jag ångar mig.

Så när jag skulle ta tåget hem han jag åka en station innan tåget fick tekniskaproblem och alla fick gå av. Typiskt eller vad, så jag fick ta bussen iställen och den var ju proppfull! För alla fick ju ta bussen istället.. Så jag trycker mig in i bussen och då står det världens äkligaste man, svettig, stinker och antagligen hög brevid mig. Det fanns ingen annan plats så jag hade inget val.. Då dörjar han små prata med mig om att han nästan pussade mig och att jag hade perfekta läppar, stönade och massa bullshit! Jag försökte flytta längre bort men han flyttade efter. Inte för att jag flyttade mig så långt. Men efter några hållplatsen gick äcklet av! Tack och lov!!

Så det tog mig 50 minuter att komma hem till Malhin. Normalt sätt tar det runt 20 minuter.


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0