Lea blev 21!

Igår kväll så träffades vi 4 tjejer och firade Lea. Det var första gången som vi tröffas alla fyra. Det har varit att alla har haft föräldrar och sånt här och jag åkte till Florida, så det var ett tag sen. Vi gick till ett ställe nere på Haigt street, hippie gatan med alla uteliggare. Vi gick till ett ställe som är som en bar/resturang. Så där satt vi och hade det kul. Lea och Marina satt och drack öl och drinkar medans jag och Malhin drack vatten... KUL! Haha, men det gjorde inte så mycket. Lea hade det nog roligast hon blev fullast med! Haha, stackars Lilla Lea det är inte lätt att vara 21, speciellt inte dagen efter!

Så idag åkte jag och Malhin Fisherman´s Warf för vi skulle möta de andra, trodde vi. Men de var inte där så jag och Malhin gick och åt på Hooters. Det var första gången jag var där och det var väldigt annorlunda. Det är typ en resturang/sportbar och servitriserna går runt i vita linnen och orangea super små shorts, jag skulle kalla det trosor med hög midja. Jävlar vad god friterad kyckling de har! Mummms!

Sen mötte vi Lea och gick och åt frozen yoghurt och shoppade lite och sedan åkte vi hem. Jag köpte massa assecoarer på.... H&M, ja hur svenskt kan det bli! Men i alla fall jag köpte rinagar, armband, solglasögon och skärp. Kan man bränna 47 dollar på assesoarer? Ja det kan man tydligen!

Och nu så jobbar jag, barnen sover så jag passar på att blogga lite och nu ska jag foträtta läsa i min nya bok, Vampire Acadamy. Lea som tipsade mig och Malhin har också läst den så jag kände att jag måste nog också göra det!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0