Klick!

Så låter mitt högra ben när jag går ner för trappor! Det klickar till jätte högt! Det känns inget det bara låter så när ja böjer benet och anklen på ett speciellt sätt. Konstigt att jag börjar knaka sådär redan, jag menar jag är ju inte så gammal än!

För övrigt så skypade jag med mamma och pappa idag efter att jag vatt på college. Alltid lika trevligt men skype e fan jobbigt ibland inget funkar och allt bara står still. Helt plötsligt så stanade bilden och ljudet försvann och jag var tvungen att stänga av allt och försäka ringa upp igen! Hur svårt kan det vara att ha en konversation! Väldigt!!

Nu ska jag iväg och fika!!

BTW kolla Malhins sexpack!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0