Hur svårt kan det vara?!

Igår så åkte jag och Malhin till 9: avenue. Inget speciellt bara det närmaste Citibank kontoret!!! Haha, så vi åkte dit och fixade lite saker och sen köpte vi lite fika på Starbucks och GICK hem. ( Observera att vi tog tåget dit! ) Haha, det var kul.. Vad lite frisk luft kan göra.
Jag gick äntligen in till frisören och beställde en tid till att klippa mitt hår. Jag har inte klippt det på ett halvår, fy skäms på mig! Så på fredag kl 7 ska jag klippa mig! Ska bli härligt att få bort det slitna i håret och min hårfärg ska vi ju inte snacka om! Men det fixar vi senare!

Jo, vi skulle då boka Hawaii resan igår och vi hittade ett perfekt hotell som ligger jätte bra och allt sånt babbel.. Så vi bokade och så skulle vi kolla på bokningsbekräftelsen och då ser vi att vi har fått helt fel flygbolag och as dåliga flygtider. Malhin ringde och snackade med sidan som vi bokade genom och då dör telefonen mitt i alltihopa!! Men vi fick ordning på allt och nu så är det fixat till 90%!! Jag vill åka NU!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0