Hooooppaaaaa!

Nu var det bokat! Jag och Malhin kommer att hoppa fallskärm på min födelsedag på Hawaii! Hur läskigt kommer inte det vara. Men fan vad jag längtar! Så klockan 7 på morgonen kommer vi att bli hämtade av en buss som ska ta oss ut till stället där vi ska upp i planet och sen hoppa. Tydligen så ska man kunna se några av de andra öarna om det är fint väder när man hoppar. Det vill man ju, man hoppar ju inte fallskärm på Hawaii BARA för att HOPPA man vill ju se lite fin utsikt när man hänger där uppe! Och sen så blir vi skjusade hem med bussen också! Fy, det känns som om det kommer bli en grym upplevelse. Jag vet inte riktigt hur högt vi kommer att hoppa från, har glömmt det. Men högt som högt!
Nar vi bokade så kändes det helt sjukt.. jag kan inte riktigt fatta än att vi ska åka till Hawaii och sedan hoppa... Kommer jag våga hoppa?! Jag hoppas det. Det är hur lätt som hellst att skiva "oh, jag kommer inte vara rädd för att hoppa" Men det kommer jag nog vara. Vem skulle inte vara rädd? Du hoppar ut från ett flygplan ner mot marken! Den som säger att han inte är rädd måste ha problem!





LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0