Helgen som varit.

Nu kommer det lite uppdateringar. Jag har haft mycket att tänka på och göra denna helgen! Jag kommer att lägga upp bilder så fort jag har hittat kamerasladden... Japp den är borta igen.. Jag undrar om jag är dålig på att hitta saker eller dålig på att städa???!!

Men iallafall så i fredags så gick jag ju till frisören och färgade mitt hår. Det blev en fin färg men helt fel vad jag ville. Det blev mycket mörkare och inte alls rött. Jag har nämligen gått och blivit rödtott!!! Inget mera mörkbrunt eller blont på ett tag. Fast jag älskar att vara brunett så kände jag att hur jag än färgade det så fick jag inte rätt på det och det var jätte mycket mörkare i topparna än uppe på huvudet. Så jag gick till min frisör för att fixa det men det blev jätte mörk och jag var tillbaka där jag var innan jag började avfärga mitt hår. Så efter lite tårara och argattaker bestämmde jag mig för att fixa det själv och det gjorde jag!! Och jag är rätt nöjd faktiskt. Ni ska få se bilderna.

Sen så gick jag och Malhin på bio vi såg "Date Night" Ni vet den där ett par tar ett annat pars reservation på en resturang och blir förväxlade med några kriminella typer. Den var bra, man satt vissa stunder och skämdes fär de var så pinsama och så satt man och skrattade med!! Så den rekomenderar jag.






LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0