HAWAII!

Igår kväll så träffade jag Malhin och Lea. Jag och Malhin tittade på olika hotel på Hawaii, för det är ju dax att boka det nu. Så den 26 juni flyger vi till Hawaii och stannar där över min 20 årsdag och i en vecka!! Längtar redan!!
Hahaha, igår så skulle jag ta ut pengar från mitt konto och ge till Malhin så att hon kunde sätta in de på sitt så att vi kunde boka. Men fy vad jobbigt det var! Jag fick ta ut 800 dollar i 20 sedlar!! Det blev värsta gangster sedelbunten! Och sen ge dom till Malhin som satte in dem. Sen skulle jag ha ut 200 till men då funkade inte bankomaten! Jag hade säkert tömt den på cash!! Hahaha, det var fan den roligaste gången jag tagit ut pengar. Fy vad töntig jag är! Och jag älskar det!!!

SEN gick vi och köpte glass och kollade på John Tucker must die! As ball film!


Så nu ska jag snart gå hem till Malhin så att vi kan boka allt så att det är klart.



LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0