Häriga 90 talet

Malhin har lånat en Ipod av Anja så att vi kan kolla på massa olika filmer som finns på den, så det gjorde vi med igår. Vi såg någon 90 tals film som hette Hackers, med bla Angelina Jolie och killen som spelar Shaggy i Scooby doo, jag tror att han heter Matthew Lillard. Den handlar om ett gäng datahackers fom håller på och sitter med sina datorer typ hela tiden. Sen blir de då upptäckta och någon Hacker/mäktig man som ska sätta dit dem för något virus som han själv har gjort.
Den var så töntig, med alla 90 tals saker och stilen på kläderna!Alltså fy fan vad fula kläder de hade!! Man satt och skrattade som fan åt vad de hade på sig. Tillexempel så skulle de på en en fest och då tar huvudrollen på sig en röd/orange väst, jag tror faktiskt att det var en flytväst! Men HALLÅÅÅ!! Så hängde det ett snöre runt midjan på han och under västen hade han en grå mänstrad skjorta undertill! Haha och en annan kille var klädd helt i leopardmönstrade kläder!!! Det värsta är nog att de faktiskt måste ha varit coola på den tiden... usch man blir ju mörkrädd....!! Jag hoppas djupt och innerligt att jag aldrig ska behöva få se mina barn eller mig själv återanvända stilen från 90 talet. Men man vet ju aldrig med modet allt kommer tillbaka.





LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0