Happy birthday!

Grattis på födelsedagen Nicole!!! 

Födelsedag gånger 2 blev det, ett av barnen fyllde också år så det blev pankaksfrukost med vänner och sedan bubbelpool! Så jag hade en kul förmiddag. Sen fixade jag mitt hår hemma hos malhin. Hahah, jag har nog aldrig kännt mig så ut tittad förut.. Det var när jag hade avfärgat hela mitt hår och gick och köpte hårfärg som jag kände att alla stirrade på mig!!! Jag hade lånat Malhins långa hoodtröja och dragit upp luvan så jag såg knappt något! Jag kände mig som en ganster!
Sen på kvällen så var jag med Malhin när hon jobbade och vi såg på filmen "Bilar" men jag somnade i mitten och vaknade när den var slut så jag vet inte om den var bra eller dålig!

Nu är Malhin här så jag uppdaterar med senare!!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Nic

Tack och tack för smset glömde bort att svara men tack får hoppas att du hinner komma hem innan jag åker så att vi kan köra en ordentlig utgång tillsammans med en av våra lite mer patetiska förfester haha puss puss Lovely<3

2010-04-26 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0