Florida.

Jag ÄLSKAR Florida!! Fy, vad det är härligt där!! Soligt, stränder och INGA backar!! Det händå massor roligt i Florida så jag vet inte vad jag ska börja med..
Vi bodde hos morfaren i nästan en vecka, hade stranden utanför fönstret och poolen på andra sidan huset. Sen var vi på Disney World i 2 dagar.

Flyget dit tog 15 timmar med tidsskillnaden och allt sånt. Mellanlandade i Dallas, Texas och man märkte av Cowboy känslan. Ballt som bara den att det faktiskt är så vissa människor lever.
I stort sätt så var det tennisbanan, poolen och stranden som gällde varje dag. Såååå skönt, så nu har jag jobbat med upp min bränna! Men den kommer nog försvinna snart i alla fall.
Men jag såg några speciella saker med:

- Jag såg en rymdraket skjutas upp i rumden med en raket. Det var en tidig morgon och jag måste nog säga att det var det ballaste jag sätt på länge! Himlen blev orange av "elden"

- Jag såg en död havssköldpadda på stranden. Den var ganska stor. De kommer ju upp på land för att lägga sina ägg någon gång i maj.

- Jag säg massa ödlor springa runt i buskarna där vi bodde! läskigt!

- Jag såg en stor fet "fisk" och ett splash i havet, nära strandkanten! Hur läskigt är inte det, efter det så badade inte jag mer i havet!! MAN VILL JU INTE BLI UPPÄTEN! Det finns ju HAJAR där!

- Var på en tennisklubb. Jösses vad jag kände mig felplacerad bland alla märkeskläder och pastellfärgade pikétröjor!

-Brände mig som fan!!

-Härliga strandpromenader. Jag älskar verkligen havet!

Jag har nog missat hälften av vad som hände, men jag kan ju inte hålla koll på allt!


Mer folk än så här blev det inte på stranden eftersom en var typ privat.

Så här blek var jag första söndagen innan jag gick till stranden och solade  4 timmar och brände min rumpa och mina lår så att jag hade ont i 2 dagar varjegång jag satte mig ner!!

När raketen lyfte!

Jag älskar denna bilden! Så härlig.

Dessa äkliga sakerna bodde överallt!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0