Disney World!

Var lätt ett ställa jag vill besöka igen. Vi var där i två dagar och jag hade lätt kunnat vara där i vecka och fortfarande ha saker kvar att se! Det är jätte stort med olika parker med olika teman som typ djur och magi.
Parkerna är vå stora att man måste ta bussen i mellan dem och hotellet, som för övrint var som en liten by med massa olika hus och byggnader.
Vi bodde i en träkojja! Kul, som bara den. Det var en rund stuga i skogen upp i luften. Enda nackdelen med det var att jag fick 7 myggbett.. På benen och man kan ju inte gå och klia sig på baksidan av låret offentligt. För det ser ju lite.... knepigt ut...! Det fanns en liten flod precis intill skoggen där vi bodde. Så vi tog båten in till centrum av hotellet där det fanns en resturang och lite sånt.

Ursäkta men jag måste bara snacka lite skit om vissa människor.. Jag har aldrig sätt så många FETA människor på ett och samma ställe. De var så stora tt åkte i rollator! Här på andra sidan USA så är alla träningsmänniskor och väldigt medvetna om hälsa och mat. Men inte där! Jag tycker så synd om dem. Att de inte kan röra sig fritt på grund av att de är så stora. Tragiskt..
Och inte nog med det, Dolly Partons frisyr är fortfarande modedär omkring! Men fy!! Hahaha...









Min nya Man!!

Ett av de andra trähusen!



LOVE


Kommentarer
Postat av: Ing-MarieI

Härliga bilder =)

kram

2010-04-13 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0