2 MÅNADER KVAR!

TILLS JAG FYLLER 20!!!! WOHOO WOHHO!
Idag är det exakt 2 månaderkvar tills jag blir GAMMAL. Fy vad kul. Jag kommer ju att vara på Hawaii på min födelsedag så då ska det firas med Fallskärmshop och ligga på stranden!!
Fan vad härligt det ska bli! 20 är det bästa man kan fylla för då kan man göra exakt vad man vill!! Och då menar jag ju typ som att gå på systemet! Man kommer på typ alla klubbar och man är vuxen. Hur ballt kommer inte det var?! Fast jag känner mig ganska medelåldersaktig redan... Hahaa!
Så en av de första sakerna jag ska göra när jag kommer hem är att ta bilen, åka till systemet och handla och sen köra och hämta upp en kebabtallrik på pizzeria Eufrat!! Härliiiiiigt!!

Kolla så liten man kan vara... Haha denna bilden är nog snart 2 år gammal. Jag är blond och mitt hår är ganska kort!!
Och Nicole du får joina mig på Eufrat!!




LOVE

Kommentarer
Postat av: Dockans matte

..och lika söt som vanligt!! Hälsningar från 'gamla moster'!! Ha det bra. Kramar.

2010-04-28 @ 15:51:43
Postat av: Nicole

Självklart joinar jag dig på eufrat:D Pusss

2010-04-29 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0