Vattenkrig!!

Igår var ännu en dag. Och den flöt på som vanligt, jag och barnen hade vattenkrig och det var riktigt kul! vi fyllde stora skålar med vatten som vi hällde över varandra men vattnet tog slut så fort så vi grog fam de två trädgårdsslangarna och spretade ner varndra med :) hahah, jag passade även på att försöka få lite färg i solen! Men det gick sådär för sen skadade den äldsta sin tå och vi fick gå in...  


Åkte till K mart igen, behövde köpa ny hårfärg. Mitt hår ser för J'''''T ut! Jag har blond utväxt men inte så mycket tack och lov! Men det har tappat mycket färg och blivit blekt av solen så jag måste färga om det. Men jag har inte hittat någon bra frisör än och jag vill inte bara gå in på en salong och färga det, jag vill klippa mig först och se om jag tycker om frisören eller inte. Så man blir nöjd! Jag har bestämmt mig för att göra mitt hår ljusare, för sist jag förgade mitt hår, alltså dagen innan jag åkte till USA så blev håret nästan svart! det blev jätte mörkt, lite väl mörkt så nu ska jag förslak få tillbaka den färgen som jag hade i höstas när jag precis hade blivit brunett.  Så jag får väl se om jag lyckas!



LOVE 


Kommentarer
Postat av: Linn

vad bra att det bara går bättre o bättre med barnen :) då går det ju åt rätt håll åtminstone :D hur är allt annars? trivs du, är USA så som du tänkt dig? STOR KRAM från mig, textilhset hälsar med ;)

2009-09-10 @ 07:14:51
URL: http://www.linnsstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0