Sammanfattning av dagarna

Har inte bloggat på länge det har bara inte blivit av.
Så vad har hänt... Jo, för någon dag sen så drog jag och Hanna hem till Megan för att bara i hennes pool! Mashi var redan där och trännade på gymmet, som också finns hemma hos Megan! Hon bor i en lägenhet men själva lägen heten ser ut som värsta lyx hotellet, med egen pool spa, gym stora grindar så att man inte kan ta sig in om man inte bor där! och ett eget parkeringshus! Det var kul att komma ut och se hur andra bor. Och höra lite skvaller. Tydligen så är det rätt så många från au pai skolan som redan har bytat familjer.

Fredagen blev lungn, Jag var ledig under förmiddagen och började inte jobba förens kl 4 pm och den kvällen blev som vanligt med jobbet och sen på kvällen var jag helt slut och häll på att somna i soffan!

Lördagen blev lite annorlunda. Eftersom jag inte får jobba mer än 10 timmar om dagen och föräldrana är borta så fick assistenten hoppa in och "jobba" 4 timmar så att jag fick ta det lungt ett tag! Så jag åkte och köpte lite godis och NUTELLA! Gud vad jag har saknat det! Och sedan visste jag inte vad jag skulle göra och jag ville inte åka hem igen och sitta fast i huset så jag åkte till Ross och kollade på skor och väskor. Köpte ett par skor till! även om jag inte borde ha gjort det men jag var bara tvungen att ha dem! Jag kollade på skorna redan första gången jag var där, men då köpte jag dem aldrig, men nu så! De hade kostat 69.99 $ men eftersom Ross säljer ut varorna billigare så fick jag dem för 19.99 $ :D 

Det blir roligare att umgås med barnen nu, vet inte varför men det känns bättre bara. Men samtidigt så lyssnar de mindre på en. Det är precis som om att de inte bryr sig lika mycket om att lyssna på en. Och jag har provat med att för att få dem att lyssna på mig, men det funkar inte... Jag vill ju inte hålla på att skälla på dem hela tiden men det blir så när de inte lyssnar och då lyssnar de ännu mindre...Hoppas att det löser sig när föräldrarna kommer hem och de börjar inse att de MÅSTE lyssna på mig för just nu känns det som om de bara tror att jag är en nanny i mängden som snart ändå ska sluta...



LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0