Tisdag

Denna dagen kände jag mig  mycket duktigare som au pair! Jag körde den äldsta till skolan och sedan hade jag hand om den lilla hela förmiddagen innan det var tid att hämta hem den äldsta igen! Normalt sätt så brukar jag och den lilla för det mesta titta på tv, rita och leka med ett spel. För det finns verkligen inget att göra i detta huset, om man kommer in här så kan man inte tro att här bor barn överhuvudtaget! Jag har försökt komma på så mycket som möjligt men nej. Men NU var vi ute i trädgården och lekte med några stenar jätte länge och sedan gick vi in och byggde en kojja under köksbordet. Och jösses vad den lilla blev glad, tror inte att hon har lekt så mycket så länge! Så det var kul :)  

Kvällen spenderades på The Grove med Hanna och på The Chesecake Factory! De har jätte god mat där! Jag åt någon friterad kyckling med apelsinsås och ris. SÅÅ gott! Rekomenderas :)



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0