The Chesecake Factory

Idag blev en bra dag! Det flöt på med barnen och den äldsta börjar vilja umgås med mig mer och mer, men hon är fortfarande sur för att hon har fått straff, för att hon inte lyssnade på mig... så ena stunden vill hon leka med mig och andra så är hon sur! Men idag kändes det faktiskt som att jag trivdes bra med barnen det har jag inte kännt innan :) så det blir bättre.

Efter jobbet så blev det MYCKET bättre! Jag mötte upp Hanna och hennes två nya kompisar från hennes LCC grupp, Mashi och Megan (tror jag) Jag är sämst på namn! De var jätte trevliga! Vi skulle mötas utanför bion på The Grove halv åtta men de var sena allihopa. Så där stog jag och blev lite irriterad men det gjorde inget för under tiden så började jag snacka med en jätte trevlig kille. Efter att jag stått där och väntat i typ en kvart så frågade han mig om Killen hade dissat mig! jag bara:

J "Nej, det är ingen kille det är mina kompisar jag väntar på"
H "okej för du ser inte ut som en sådan som blir dissad"
J "haha, nej jag skulle bli skit sur..!"

Och så fortsatte vi prata om typ att han hade vänner i sverige, det säger alla när man berättar var man kommer ifrån..! hahah Och hent plötsligt tar han fram värsta kameran och börjag fota en kille som kommer går in på bion! Jag bara OKEJ vad är detta! Då visar det sig att det var en av killarna från Backstreet Boys som gick förbi mig! Och Simon, killen som jag stod och pratade med är paparatzi fotograf! hahaha Så han bara " Ja, nu ser du vad jag jobbar med!" Och så pratade vi vidare för Hanna med vänner hade inte kommit än! Lite kul att så många kommer fram och pratar med en! i Sverige så går man bara förbi folk men här så hälsar man på varandra! Jag hara bara varit här i typ 2 ½ vecka men har redan blivit raggad på x antal gånger! Jag gillar denna staden! hahha

Väl inne på The Chesecake Factory så åt vi chescake, eller ja alla utom jag för jag gillar inte det.. så jag beställde en chokladtårta med choklad mouse och bitar av choklad, Och tårtan hette något med Tower, och ja det var ett torm av tårta! Herregud vad stor bit jag fick. Jag åt nog bara en 4:e del av den. Tog med mig resten hem. Och det var tur att jag inte hade ätit någon kvällsmat för då hade jag inte ens orkat äta en 6:del!

Har inga bilder, tyvärr. Min kamera hade inget batteri kvar! men jag tänkte sno lite bilder från Hanna. Hoppas att det är okej! För ni måste se bilderna på det vi åt! Hde för övrigt en jätte trevlig kväll och jag känner på mig att vi kommer träffas mycket mera :)


LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0