Sola!

Idag har jag varit ledig. Skönt, så jag passade på att läsa ut min bok ute i en sol stol i trädgården. Jag fick av min moster innan jag åkte hit, och den handlar om mord på Sjukhuset hemma i Ängelholm. Den var bra, men jag föredrar nog lite LÖÖVE istället!

Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att Hanna ska svara på meddelande till henne på Facebook. Vill hitta på något annat idag och jag tänkte faktist gå till en tatuerare och fråga ifall de har någon tid till min nya tatuering! Jag har varit sugen på att tatuera två noter rätt så länge nu. Ville först göra det innan jag åkte men hade inte tid eller pengar och nu börjar det bli lite bättre på båda fronterna! Så jag får se om hon vill sölja med mig, för jag går inte dit ensam...! Nålar är ju inte min grej!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0