Skojjjja?!!

Pratade med Malhin igår via skype, jag berättade lite om den nya familjen och allt sånt. Jag visste ju att familjen bodde i centrala SF precis som Malhins familj gör men jag hade inte räknat med att det var SÅ nära!! Vi googlade addressen bara för att se hur nära vi bodde och det var bara 2 blocks mellan oss!! Det vill säga omkring 5 minuters gångavstånd!!! SJUKT!! eller vad!
Av alla matchningar jag kan få i hela USA så hamnar jag nästan granne med Malhin!!

Den nya värd familjen ska ringa mig i eftermiddag!! Jag tror att jag är nervös :S Men jag pratade med min LCC igår, och hon sa att jag kan smyga in i samtalet med familjen att de kan ringa min LCC och prata med henne. Så ska hon sälja in mig! haha HOPPAS på denna nya familjen, den verkar bra :)


LOVE

Kommentarer
Postat av: Nic

Lycka till :)

2009-10-01 @ 10:24:02
Postat av: Sophie

Beratta lite om den nya familjen.

Jag hade en kompis som bodde i SF hos en familj men trivdes inte.

Haller tummarna for dig!

2009-10-02 @ 00:09:05
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/
Postat av: Gun

..lycka till Sara! Det går säkert bra.

2009-10-06 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0