Six Flags!

Jag har blivit urkass på att uppdatera och jag vet att det störande. Men jag har inte pallat och så har jag haft för mycket att tänka på. Som igår så var jag på ett stort nöjesfält, Six Flags. Det var bättre än Liseberg! Det fanns massor av stora bergochdalbanor överallt! och de var sjukt kul. I vissa stod man upp medans man åkte andra satt man baklänges och i en låg man nästan platt på magen så det kändes som om man flög!

På matchnings fronten, så fick jag en ny familj i går men det kändes inte heller rätt, de var super insatta i hästvärlden och det är inte jag. Så jag tackade nej imorse. Jag vill vara kvar här i CA men jag vet inte om det går. Jag ringde även Hannas LCC och frågade om hon visste någon familj, hon hade några men hon var inte säker på om de var rätt för mig. Så jag mejlade henne imorse om allt som hon behöver veta om mig för att matcha ihop mig med en ny familj. Nu ska jag jag uppdatera mig med lite Idol maraton!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0