Movie time!

Idag jobbade jag, som vanligt. Det var helt okej, det blir faktiskt roligare för varje dag. Men det kanske har att göra med att det börjar kännas mera verkligt nu och man trivs bättre med barnen. Medans jag och den äldsta dottern tittade på Hairspray, så stod den lilla och dansade till varje låt framför teven! så gulligt! Hon försökte göra värsta rump shaken! hahah det var så kul!
Vi tittade även på Never back down. Första gången jag såg den så tyckte jag att den var bra men lite mycket slagsmål men nu så var den mycket bättre! Jag såg den med den äldsta och man såg på henne att hon tyckte den blev lite läskig i sluten.. men hon skulle se den och hon har typ redan sätt alla de värsta skräckfilmerna som finns.

Efter att jag slutat så åkte jag till K mart för jag skulle köpa shampoo och balsam och OM jag köpte det! Balsam flaskan jag köpte är på 680 ml! men den kostade bara 7.99 $ och det är ungefär 59 kronor. Och sedan gick jag även in på Ross, megan som jag träfade igår rekomenderade den affären. Den var typ som Ullared/Skopunkten om ni förstår vad jag menar. Där hittade jag två par skor som jag bara var tvungen att ha!

Godis!


Ja nu ser ni även min sko storlek! Och detta var inte bästa bilden, för ballerinaskorna är egentligen gråa!
Lite nya skor



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0