San Fransisco?

Idag har det varit rusningstrafik på Cultural Cares huvudkontor! Jag har nämnligen fått 2 nya matchningar idag :) Båda i San Fransisco och det är ju kul! Den första matchningen varade bara i typ en och en halv timme, jag skulle precis skicka ett mejl till dem men när jag tryckte på min CC sida så hade jag en annan match med en annan familj :D Så jag mejlade dem istället och de verkar helt okej. Det bästa är att de bor mitt i SF så det blir förhoppningsvis nära Malhin. För väl se om det blir något med denna familjen, de ska höra av sig i morgon!  HOPPAS!! Men det är lite synd hade velat stanna i L.A men "whaaat the fuck" hahaha


LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

åh vad kul med tanke på att de inte trodde att du kunde va kvar i CA. :D

2009-09-30 @ 19:33:55
Postat av: Moa

Va kul att du fått en ny familj, men jag fattar inte.. kunde du kolla på flera familjer samtidigt? För det kunde inte jag, jag var tvungen att tacka nej till en för att få se en annan. Anyway: jag har också en ny familj, flyttar på söndag :)



2009-10-06 @ 02:33:57
URL: http://liindgren.blogg.se/
Postat av: Gun

..SF tyckte jag var en kul o trevlig stad.

2009-10-06 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0