Rematch

Har haft mycket att göra och tänka på så jag har inte haft tid att berätta att jag är i rematch. Väntar på att få en ny familj. Som ni kanske har märkt så har det inte fungerat så bra hos min nuvarnade värd familj. Och nu ihelgen blev det bara för mycket, på alla plan. Blev ett stort bråk ( det v ar inte mitt fel) om ett litet missförstånd! Så igår så hade vi exit möte. Men jag blir fan less på hur familjen behandlar mig hela tiden. Idår fick jag köra och köpa medicin till mamman, men det var precis när vi skulle ha mötet så jag missade 25 minuter och när jag kommer tillbaka så är det nästan över! Så jag hade ingen chans att berätta min sida av historien. Och idag så påstår assistenten att jag redan har fått en check på ca 500$ Vilket jag INTE har! Jag menar det är ju något som jag borde komma ihåg eftersom jag knappt har några pengar kvar... Om jag hade fått den så hade jag ju löst in den direkt! Men nej då. Hon hävdar att jag har fått den... 

Men nu ska jag träffa Hanna, det ska bli kul! :D Jag måste fråga henne om vi kan åka in om någon mat affär för jag har inte ätit på hela dagen och nu är klockan snart 7 på kvällen. Eftersom jag bara bor hos familjen nu och inte jobbar, så får jag inte äta deras mat! När vi pratade om det igår så valde jag först att jobba men sedan så övertalade pappan mig att jag inte skulle göra det, så de vill inte ha mig här!! Känns ju bra! J'''la Familj, de tror att de kan behandla folk hur som hellst!

Nu ska jag ut och ÄTA, ha det bäst!
(Kände att jag behövde vara lite positiv!)



LOVE

Kommentarer
Postat av: Moa

OMG jag jobbar fortfarande i min familj men är i reematch. Du kan adda mig på msn ([email protected]) om du vill prata. Puss

2009-09-23 @ 04:41:35
URL: http://liindgren.blogg.se/
Postat av: Moa

OMG jag jobbar fortfarande i min familj men är i reematch. Du kan adda mig på msn ([email protected]) om du vill prata. Puss

2009-09-23 @ 04:42:16
URL: http://liindgren.blogg.se/
Postat av: Jönss

OJ Sara hoppas allt går bra, men vilken cp familj. tycker synd om dig här hemma, men allt kmr att lösa sig det är jag säker på. hoppas du kmr i en bättre familj snart. 100X kramar Malin

2009-09-23 @ 10:15:46
Postat av: alexandra

vad tråkigt att det inte fungerar! hoppas att du får en ny familj snart! hur lång tid brukar det ta?! jag ska försöka skaffa skype så att vi kan prata, tycker att vi borde göra det. saknar dig!!! pusspuss

2009-09-23 @ 21:38:46
Postat av: alexandra

Hej gud va trist tyckte ja såg att även hanna är i rematch gud va trkigt för er familjen verkar ju heldum får du inte äta deras mat haha rika puckon som inte bryr sig om nåna annan!! ja åker den 12 oktober och hoppas på att ja inte hamnar i rematch men lycka till!!! :)

2009-09-24 @ 00:42:44
URL: http://alexandramylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0