Plummer Park

Blev lite nya planer för kvällen/eftermiddagen. Istället för att sola så blev det att jag följde med till parken och åt middag. Vi hade med oss mat som assistenten hade lagat och det var riktigt gott! Det var skönt att äntligen göra något annat än att jobba. Det var mycket folk i parken, några gamla ryssar, tror jag, spelade shack och barn som lekte överallt och ungdommar som satt och hängde eller spelade på tennis- och basketplanerna. Parken var inte så stor men den var ändå mysig.

Har fått mitt schema för de två närmaste veckorna och jag jobbar så mycket som det bara går.. Men jag jobbar hela nästa helg helt själv då också och det får jag egentligen inte och jag vill inte det heller. Men jag ska prata med min LCC om det, för då blir det att jag inte kan lämna huset på hela helgen. För även om barnen sover så kan jag ju inte göra vad jag vill och då är jag ju inte ledig! Om ni förstår vad jag menar. Men sen så kommer föräldrarna hem och då blir det nog ett annat schema för jag vill inte jobba på helgerna, det är ju då alla andra är lediga!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

the grove halv 8? du ska inte jobba så mycket nu heller! isf ska du ju ha mer betalt!! ta tag i det med din LCC direkt! du måste ju kunna vara ledig och se saker, därför du är här ju. inte bara jobba! hoppas det löser sig för så kan det inte fortsätta och även om dom sover så jobbar du så länge du är själv med barnen och ingen annan hemma...

2009-09-02 @ 02:21:21
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0