Min efterlängtade LÖRDAGSKVÄLL!

Jag var ju ledig igårkväll, för första gången! Och kvällen var sjukt kul! Jag hämtade upp Megan vid 7:20 pm och sedan Hanna och Mashi lite senare. Vi skulle dra till Alexandro, som bor ute i Pasadena. Fast allt blev snabbt plannerat så vi var inte säkra på vad vi skulle göra. Men vi hade med oss badkläder för någon nämnde nåt om det :S Sååå efter att jag hämtat alla så körde vi vidare till Alexandro. Jag var jätte hungrig så vi bestämde oss för att äta något. Men alla ville ha olika, så det slutade med att det blev McDonalds för min och Hannas del!

Vi tog en runda in till "Pasadena city" Det blev biobesök! Vi såg skräckisen "Sorority Row" AS BRA!!! Jag tyckte inte att den var så läskig, bara mycket spännande och rolig! Filmer var rolig för det var lite humor i den samtigigt som den skulle vara läskig! Men enligt de andra så var den läskig, de två äldsta i gänget lämnade biosalogen!
Så när filmen var slut så gick vi till en annan film, där de andra var. Och den filmen var ju knepig.. först så skrattade man och satt man där och grät :/ Komedi på torr nivå/ Djupaste filmen om en bedrövlig människa!




Inne i biosalongen
Movie

Jag lämnade ett litet meddelande i smutseninne i parkeringshuset på vägen hem!
Så nu står det "Hi, au pair ROCKS!!"
Meddelande



LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

vad skönt att du äntligen fick vara ledig.. hoppas att allt går bra nu med din rematch så du får en ny familj och slipper åka hem! Stor puss från textil huset. (som förövrigt eran förra house mate robin har varit i ett par gånger nu, snacka om att det blivit annorlunda..)

2009-09-22 @ 22:36:38
URL: http://linnsstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0