Manhattan beach

Ja var ska jag börja! Jag hade fått mejl om att det skulle vara möte på stranden med 5 andra LCC grupper, mötet skulle börja kl 11 SHARP! Men efter ett litet missförstånd så missade jag hela mötet! Det började med att jag blev hämtad av Hanna och Megan, vi skulle även hämta upp Mashi och Alex. Men på vägen till Alex så hämtade vi upp Hannas badkläder och då kommer jag på att jag har glömt mina hemma! Typiskt! Så efter att vi hämtat Alex så körde hem till mig igen så att jag kunde hämta min bikini. Efter en halvtimme så hämtade vi upp Mashi som hade nyktrat till sen gårdagen! De andra hade varit ute på någon klubb och festat medans jag jobbade... :/ Efter två och en halv timme så lämnde vi äntligen Los Angeles! hahah, så vi var inte på stranden förens klockan 2. Och då insåg de andra att jag skulle varit med på mötet och jag insåg att de bara hade åkt dit för att träffa andra au pairer! Så det var helt rörigt. Jag visste att jag var tvungen att vara tillbaka snart, för jag skulle fortsätta jobba efter mötet. Men de andra skulle inte förens om några timmar! Så jag snackade med min LCC och vi kom fram till att det var bäst om jag åkte med dem hem även om det skulle bli senare. Så det var helt rörigt!

Tittade på MTV Musik Video Awards, senare på kvällen. Men jag missade det bästa! Såg bara den sista timmen så jag missade den nya New moon trailern och massa framträdande som jag ville se... :/ När man väl är i samma land som galan så missar man den!

Pratade även med April även kallad  Nicole via skype! Det var evigheter sen vi pratade! Så det var kul att snacka lite skit :) Tiden går så fort här så fort sådet känns som om man åkte hemifrån för bara någon vecka sedan!

Snart där!

Så här fint väder hade vi..
The beach
 ..Och så här blev det sen!
Piren
 

Tjejen som låg brevid oss på stranden fick en ångest attack så det kom massa lifeguardsbilar och en brandbil.



LOVE

Kommentarer
Postat av: Malhin

Låter rörigt men trevligt! :D Ja här är många som festar här också både lagligt och med falsk leg så du är inte ensam om att inte vara ute ^^,

2009-09-15 @ 04:02:33
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0