LCC

Idag träffade jag min LCC, Nina för första gången! Hon hade "fest" hemma hos sig och hade bjudit in massor av folk 100 personer om man ska vara exakt! Så va pratade lite om familjen och hur allt har gått under se senaste veckorna och vi ska ha ett mötte nu på måndag så att vi kan prata igenom allt. Känns skönt att hon är på min sida, hon blev jätte irriterad när jag berättade om mina jobbtider och om hur det är med barnen. Så det känns skönt att ha henne på min sida.

 Hon hade för övrigt det ballaste partyt, jag trodde inte att folk var så seriösa här! Men alla kom utklädda till snobbar, tennis kjolar och piké tröjor i ljusa pastellfäger! Alla hade verkligen gått in in för det, utom jag för hade inte fått reda på att det var något tema så där kom jag i mina svarta chinos och mitt vita linne med nitar på och såg allmänt felplacerad ut! Men man måste ju sticka ut lite...! hahah

När jag skulle hem så ville inte bilen starta! Jag fick panik eftersom jag var tvungen att vara tillbaka vid 6 så att den andra nannyn kunde åka hem. Men jag ringde Hanna för hon hade redan ringt mig 3 gånger under "Party tiden" så jag fick hjälp av henne, det var bara rattlåset som hade låst sig. Så jag kom hem till slut!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0