Jag vill!!

Läste på malhins blogg att The all american rejects ska spela i San José  som ligger nära Malhin. Jag vill också se dem! De ska spela där nu denna helgen, men jag måste kanske jobba men jag vägrar nästan! Jag vill upp till MALHIN! Det roliga är att vi har pratat om vilka artister och band vi vill se när vi är i USA och AAR är ett av dem, så det hade varit as ballt att se dom :) men vi får se...

Om ni inte vet vilket band jag snackar om så lyssna på dem snarast! De har gjort jätte många bra låtar!




LOVE

Kommentarer
Postat av: Malhin

Hej ja alltså jag tycker nästan att du måste med!! :D Biljetterna är inte så dyra heller denna helgen ;) jag vill att du ska med men förstår att du inte kan :/

2009-09-15 @ 04:01:04
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0