Här går det undan!

Jag är ju i rematch och jag har redan hunnit med att få en ny familj som jag tackade nej till. Det hände igår, jag gick runt på The Grove och väntade på Hanna när min LCC ringer och säger att de har hittat en ny familj till mig! Efter att jag pratat med henne dröjde det kanske bara  30 minuter och sen ringde den nya mamman! Hon verkade jätte trevlig och allt sånt. De hade två små pojkar på 5 och 7 år. Jag blev jätte glad MEN denna familjen verkade helt okej men det känndes inte helt rätt heller och dessutom bodde de i New Hampton. Jag bill ju egentligen inte vara på den sidan av landet, men samtidigt så spelar det nästan ingen roll... Jag vet inte. Kanske gjorde jag fel att tacka nej, eller så får jag snart en mycket bättre familj, vem vet!  Så idag Mejlade jag Stephane på Cultural Care, som har hand om allt sånt här, och frågade om det fanns någon möjlighet att stanna i CA men det verkade inte som hon trodde det... Så nu väntar jag på en ny matchning!! HOPPAS HOPPAS!!!



LOVE

Kommentarer
Postat av: Jönss

HOPPAS för din skull också att du hittar en bra familj i CA, och de snart. lycka till där borta. saknar er Malin

2009-09-25 @ 22:04:43
Postat av: Evelina

Håller tummarna att du får en ny jätte bra familj i LA! kram Evelina

2009-09-26 @ 10:28:14
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: Gun Persson

Hej kära Sara! Tänker på dej o hoppas du snart ska få en ny bra familj. Kramar moster Gun.xx

2009-09-26 @ 13:13:39
Postat av: Moa

Jag har tackat nej till 2 familjer och börjar typ få panik. Bara 5 dagar kvar. AAH

2009-09-28 @ 04:15:03
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0